Date de identificare

Denumire Trițescu Bogdan-Ionuț P.F.A.
CUI 49475614
Nr. Registrul Comerțului F2024000054287
Certificat de înregistrare Seria B Nr. 5082207
Adresa website www.Sisteme-Gaming.ro
IBAN RO91RZBR0000060025744786
Banca Raiffeisen Bank S.A.
Adresă sediu Strada Criveni, Criva de Jos, Olt, 235502
Coduri CAEN (Rev.3) 4740 – Comerț cu amănuntul al echipamentului informatic și de telecomunicații;
6220 – Activităţi de consultanţă în tehnologia informaţiei şi de management (gestiune şi exploatare) a mijloacelor de calcul;
6290 – Alte activităţi de servicii privind tehnologia informaţiei.

Returnarea produselor

Pentru returnări ale produselor achiziționate prin website sau fizic puteți trimite o solicitare la email: [email protected]

Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind protecția consumatorilor la încheierea contractelor la distanță, consumatorii au dreptul de a returna produsele achiziționate online în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestora, fără a fi nevoiți să justifice decizia și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Excepție: Conform art. 16 lit. c) din OUG 34/2014, produsele confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar nu pot fi returnate. Prin urmare, sistemele PC configurate la cererea clientului, prin alegerea individuală a componentelor (procesor, placă video, memorie RAM, stocare, etc.), sunt considerate produse personalizate și nu fac obiectul dreptului legal de retragere.

Pentru a fi eligibil pentru retur, articolul dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, produsul poate fi împachetat în ambalajul original sau un ambalaj care să conțină elemente de atenuare a șocurilor mecanice (ex. polistiren, folie cu bule, etc.) pentru a se evita deteriorarea în timpul transportului. Recomandăm ambalarea conform indicațiilor oferite de curier, precum: https://www.fancourier.ro/cum-sa-ambalezi-corect/.

Mai multe tipuri de bunuri sunt scutite de returnare. Bunurile perisabile precum alimente, flori, ziare sau reviste nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptăm produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile.

Articole suplimentare care nu pot fi returnate:

* Carduri/vouchere cadou;

* Produse software descărcabile;

* Orice articol care nu se află în starea sa originală, este deteriorat, are etichete rupte, din care lipsesc piese sau au fost înlocuite, din motive care nu se datorează erorii noastre.

Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o factură fiscală sau o dovadă de cumpărare.

Vă rugăm să nu trimiteți achiziția înapoi producătorului.

Proces

În urma solicitării dvs. de retur, curierul se va ocupa de livrarea produsului la adresa sediului. Costurile privind transportul pentru prima returnare sunt achitate integral de vânzător. În cazul returnărilor repetate sau neîntemeiate, contravaloarea transportului va fi achitată de client.

Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.

Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei originale de plată, într-un timp comunicat de vânzător (de regulă 5 zile lucrătoare).

Dacă returnați articole mai scumpe, vă recomandăm să utilizați un serviciu de expediere urmăribil sau să cumpărați o asigurare de transport. Nu vă putem garanta că vom primi articolul returnat.

Rambursări întârziate sau lipsă

Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar. Apoi contactați banca dvs. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie decontată.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la email: [email protected].

Articole la preț redus

Articolele cu preț obișnuit, cât și cele cu preț redus pot fi rambursate.

Schimburi

Dacă se constată că produsul este eligibil pentru returnare, clientul poate opta pentru schimbarea acestuia cu un produs nou identic (dacă acesta mai face parte din oferta noastră), iar diferențele de preț vor fi suportate, după caz, de vânzător.

Cum se realizează returul?

Procesul de returnare se desfășoară astfel:

1) Transmiteți solicitarea la adresa de email: [email protected]

2) Veți primi un formular de retur pe care îl puteți completa online sau fizic

3) Pregătiți bunurile menționate în formular pentru transport (ambalare)

4) Predați bunurile către curier în ziua comunicată de acesta

5) În urma analizei noastre vom stabili de comun acord forma de rambursare sau schimb

Garanția produselor

Termenul de valabilitate al garanției pentru fiecare produs poate varia în funcție de durata medie de utilizare. În funcție de furnizor, pentru produsele marcate ca atare, oferim garanție de 24 de luni, atât pentru persoane fizice, cât și persoane juridice.

În vederea soluționării garanției, furnizorul poate fi contactat la adresa de e-mail: [email protected]. Garanția este emisă în conformitate cu prevederile legale: O.G. 21/1992, O.U.G. 140/2021, Codul Civil, Legea 365/2002 privind comerțul electronic și Regulamentul (UE) 679/2016 privind protecția datelor personale. Pentru identificarea produsului în vederea soluționării garanției, este necesar să fie furnizată factura fiscală sau un alt document doveditor (de exemplu: numărul comenzii, seria produsului).

Soluționarea garanției prin aplicarea de măsuri corective se efectuează gratuit la sediul vânzătorului în termenul legal de 15 zile calendaristice, în cazul în care produsul prezintă o neconformitate acoperită de garanție. Termenul de garanție se va calcula de la data intrării produsului în posesia cumpărătorului și se prelungește în urma reparării/înlocuirii produsului cu timpul de nefuncționare al acestuia.

Garanția nu se acordă produselor care au fost manipulate incorect sau:

a) prezintă defecte fizice precum: lovituri, îndoituri, crăpături, ciobiri, componente lipsă, arse sau plesnite;

b) prezintă urme de lichide sau corpuri metalice străine în interior;

c) prezintă componente înlocuite (cu altele decât cele din descrierea produsului, de exemplu: surse, plăci video, procesoare, memorii RAM, etc.);

d) au fost utilizate la exterior (în aer liber) sau în condiții neadecvate prin care au fost supuse la: tensiuni de alimentare necorespunzătoare (înafara intervalului 120V – 240V sau fără împământare dimensionată corespunzător), variații mari de temperatură (înafara intervalului  -20°C – +70°C), presiune  excesivă (peste 2 bari), umiditate crescută (peste 90% umiditate relativă), cantități excesive de praf, noxe sau substanțe chimice corozive;

e) dacă sigiliile de garanție aplicate de producător au fost îndepărtate sau rupte, iar defectul produsului este cauzat de o intervenție neautorizată;

f) prezintă defecte rezultate din efectuarea de setări sau instalări incorecte (de exemplu: sistem de operare, BIOS, etc.), utilizarea de software nelicențiat de producător, utilizarea de programe care modifică parametrii de funcționare normală (de exemplu: tensiuni de alimentare, frecvențe, etc.), virusări (de exemplu: viruși de tip ransomware, keylogger, etc.), cu excepția cazului în care acestea au cauzat defecțiuni hardware acoperite de garanție;

Garanția nu include operațiuni de curățare, mentenanță sau asistență tehnică. Vânzătorul nu este răspunzător de deblocarea produselor care au fost protejate prin parole de către cumpărător.

Dacă produsul este verificat și constatat funcțional, iar defectele semnalate nu sunt confirmate, cumpărătorul va suporta costurile de transport tur-retur. Este recomandat ca produsul să fie livrat către vânzător în ambalajul original sau în ambalaj care să includă elemente de atenuare a șocurilor mecanice (de exemplu: polistiren, folie cu bule de aer, etc.) pentru a se evita deteriorarea în timpul transportului.

Datele cu caracter personal furnizate de cumpărător vor fi folosite doar în scopul soluționării garanției.

Ultima actualizare a acestei pagini: 15.03.2025


Vezi și politica de confidențialitate și termeni și condiții